Sunday, February 6, 2011

Assalamualaikum :)

Assalamualaikum w.b.t
Pembuka bicara

Mengintroduce kan myself…
I am a new blogger…
Kawan2 saya selalu ckp…
Blogging tu best..
Tp saya xde la kisah sgt…
Bg saya sama je mcm tulis diary…
Huhuhu
(diary pun saya malas nak tulis sebenarnya) J

So xtau lah kenapa
Satu hari tu saya terasa mcm nak je buat blog...
So saya pun create satu...

(tp percaya atau tidak)
Saya ni susah nak luahkan perasaan
Atau open pasal heart2 feeling ni…
Hahaha
Plus saya ni sebenarnya pemalu jugak
(kononnya)

Hope saya leh jadi story teller yg baik la...
Even x berapa baik pun sebenarnya
:-p

Sekian intro saya
Yg agak2 extravaganza…
Wait for my next posts...


actually , dh lame dh niat nk mem blog nie..hehehe..setelah merasakan bahawa 'laman2 sosial' yang ada sekarang ni, sudah agak tidak privacy lagi...seme org pn ade ade kan..so, heart2 feeling seme dh tak leh nk expose kan dh..nanti seme org pon tau...hehhe..xmo lah..malu saya...:)

mane tak nye, jiran sebelah, jiran2 tetangga,of course cousin2, aunty2, uncle2 n member2 yang x bape nk mesra pon bleh usha2 kan..hohoho...ada unsur2 yang kurang selesa disitu dan tidak baik untuk kesihatan juga.....




2 comments:

  1. Welcome to blogger site my sis!!!
    anyway jadikan sume citer2 kiter didalam ni
    secret kiter berdue yek... :)
    bahaya kalau yg laen2 taw...

    ReplyDelete
  2. hahaha..n make sure yg org lain tu xtau 'cOOl bLog' kite..hihi..:)

    ReplyDelete