Monday, July 4, 2011

biLa dh Lame x hApdatE...

hello hello..
Sudah lame my cOOL blOg ni, x di jenguk..huhuhu..mintak mahap ye Qaseh..hahaha..
selalunye saya rajin je nk tgk2 Qaseh ni..tapi bile dh duduk rumah ni ( sem break) ni, bermalas malasan lah pulak rasnye..almaklumlah..sebok tanam anggur ( kata kwn saya..:) )

Ekceli, byk je idea nk tulis ni..tapi x tau lah nape malas sgt nk mulakan..so simpan dlm hati je lah..hehe..penat mungkin lah kot..sebab sibuk jadi 'sales gurl'  kt kedai mama..hehe..( kire partime r tu )

So, aktiviti saya setakat hari nie, ialah tak lain dan tak bukan, sales assistant, pembantu rumah ( bukan bibik ea), tgk wayang ( Nur Kasih The Movie ), shopping barang kedai n rumah also..~ceh, bunyi mcm byk je kan~,masak memasak, and ofkos main dgn my little Bayu Damia..huhu..sgt seronok sb Bayu Damia pun rindu nk main ng kakak die jgk..( she called me - kakak..: tapi mase kecik2 dulu "tatak" die panggil aku..huhu..) sudah lame x jumpe dak kecik nie..

ok..nanti saya update gegambo budak Bayu Damia tu ey..:p

....to be continued.....

2 comments: